Stor dag

Ja, som rubriken lyder.. Imorgon är en stor dag för oss. Olle skall nämligen börja sin inskolning på dagis. Vi skall bara dit en liten stund och kolla läget och det kommer med all säkerhet att gå bra. Jag är förmodligen den som är mest nervös.
 
Egentligen skulle inte Olle ha börjat på dagis försen i augusti. Jonas skulle vara pappaledig enda tills dess men så fick inte jag jobba så mycket som jag skulle behöva vilket resulterar i att vi får för lite pengar helt enkelt. Nu gör vi istället så att Jonas bryter sin föräldraledighet och jobbar heltid medans jag jobbar halvtid och går hemma och drar resten. Han skall bara gå på dagis fram till sommaren då Jonas skall vara hemma med honom från början av juni till mitten av augusti och då är meningen att jag skall jobba lite mer. Ja, vi får se hur det blir men så hoppas vi på iallafall. 
 
Håller tummarna för att det går bra på våran kortvisit imorgon. 
Godnatt på er allesammans 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0