Long time

Att nu var det länge sedan jag skrev. Jag har haft så lite energi och ingen som helst lust för bloggande så det har helt enkelt legat nere ett tag.. Mässan tog verkligen hårt här för några veckor sedan och jag träffade inte min lilla familj på hur många dagar som helst. Inte i vaket tillstånd iallafall så det har jag försökt ta igen lite. Höll mig ifrån det där med middagar och alkohol men jisses så få timmar sömn det blev. Har knappt tagit igen mig ännu känns det som.. 
 
Iallafall, här går allting bra. Olle har börjat lite på dagis. Han skall gå ett par timmar i veckan och det går hyfsat. Han har varit superledsen när jag har lämnat honom medeDet verkar ha gått över rätt snart. Jag har nog gråtit lika mycket som honom men jag får göra det i smyg i bilen istället. Egentligen ser Jag att han trivs för han har verkligen fullt upp när jag skall hämta honom och han skall visa och fixa och greja. Vi kommer nästan inte därifrån men innerst inne så hade jag velat ha honom hemma. Hade det inte varit för att Jonas tjänar så sjukt dåligt så hade jag blivit hemmafru för ett par år:)  Det hade passar mig och Olle perfekt, 
 
Imorgon skall jag åka en snabbsväng till Ullared. Ja, jag tycker det är svinroligt men jag skall ta det lugnt, jag lovar! 
Bara strosa ett par timmar och ja....bara gå och titta lite. Passar finfint innan det är dags att ta kvällen med resten av familjen. 


Kommentarer
Daniel Joakimsson

Det är precis likadant för oss vid lämning på dagis, numera går det oftast bra men man känner sig som en dålig människa dom gånger han storgråter när man åker därifrån, nu vet vi att så fort bilen försvunnit är allt glömt och han leker på och sen är det som du skrev omöjligt att få honom därifrån när man ska hem... Men vi har ingen slänt ner mot dagis så det har man sluppit ;)

2013-04-18 @ 23:08:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0