Lång dag på jobbet

Började ju morgonen på dagis...utan några bilskador tack och lov. Det gick jättebra på dagis och Olle lekte på utan några som helst dimmer. Både jag och Jonas var med idag så det var lite extra roligt. Jag fick avveckla mig en aning tidigare för att komma till jobbet i sånär i hyfsad tid. 
 
Kan säga som så.... Jag har haft lite att göra idag och är alldeles nyss hemkommen. Långdag med andra ord. Nu skall jag genast hoppa i säng för jag måste då upp tidigt imorgon. Värst av allt är att jag varken hinner träffa Olle eller Jonas ordentlig. Det är nackdelen med att jobba såhär.... Tur att det inte alltid är så.
 
Får återkomma imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0