Onsdag

Suck! Äntligen onsdag men ingen bonde söker fru. Vad skall jag nu titta på? Veckans höjdpunkt liksom.
Igår spenderade jag och Olle hela dagen inne i stan tillsammans med Therese Karlsson. Jag hann bocka av rätt mycket på min julklappslista men än har jag några klappar kvar. När jag nu skall få inspiration för dem liksom.. Hade även beställt lite på internet som kom idag. Jätteskönt... Om det inte hade varit för att dem hade packat fel så hälften av sakerna var vad jag skulle ha och andra hälften var någonting helt annat. Men, dem bad om ursäkt och skulle åtgärda det på en gång plus att jag fick behålla dem sakerna som var felskickade. Me like! Det kallar jag service. Idag har jag och Olle städat lite. Jag fattar inte vart dagarna tar vägen för vi har då pysslat precis hela dagen men det syns inte jättemycket och det är redan kväll. Lilleman har gått från två sovstunder under dagen till en.. Det funkar inte alls men jag kan inte tvinga honom att Sova. Han vilar ca en timme runt klockan 13 men sen när klockan blir 18-19 är han jättetrött igen... Dessutom spelar det ingen roll hur lite eller mycket han sover för det funkar inte att lägga honom innan klockan 22 för då vaknar han efter en halvtimme och är vaken 3-4 timmar igen. tilläggas skall att han är inte superglad och sådär smidig på kvällarna heller. Jippie! Men, sen kan vi se på den positiva sidan och det är att han sover till klockan 07.00 och då äter han välling för att sen somna om till klockan 09.00. Hur skönt är inte det lixom. Såhär utvilad har jag inte varit på hur länge som helst. Nackdelen är lite att ju mer man sover desto tröttare blir man. Iallafall jag blir det...
 
Hmm...tänkte försöka lägga in lite bilder. Skall bara komma på hur man gör först..


Kommentarer
Pertan

Min ändå ringa erfarenhet vill nog påstå att godnatt tiden behöver präglas lite, sen så är det skönt att sova middag med den lille, lovar att ögonen går i kors runt 13 när du börjar jobba igen, låter som ni har väldigt julkul ändå.

God Jul

Svar: Vi får ta itu med den vad det lider:) jag har inte sovit middag på länge nu... Vilket är synd för ack så skönt. Btw, jag vill inte börja jobba igen. God jul
Michaela

2012-12-19 @ 19:56:08
URL: http://pertan.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0