Mat

Maten inför kvällen är på g och desserten är påbörjad. Den är superduperenkel men den tar lång Tid. Olleman har varit lite halvgnällig idag men han har varit trött. Hade tur och under tiden jag var tvungen att baka lite så sysselsatte han sig med att leka i en resväska. Att en sådan menlös sak kan vara så rolig för dem små. Vi var ett dessert-glas kort så jag fick låna ett av våra kompisar som vi skall fira med ikväll. Olle somnade som en stock så snart jag satte in honom i bilen. skall passa på att städa lite medans han sover så det är fint tills ikväll. Rock 'n roll och hoppas alla får en fantastisk kväll. Det skall iallafall vi ha! 
Gott Nytt År! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0