Idag igen..

Idag har vi varit i den där förbannade och jävulska staden igen. Vi skulle åka och handla mat.. Vi åkte vid strax efter 11 och kom hem alldeles nyss. Vilket smäck! Har lite ångest över att börja jobba snart igen. Jag vill inte vara i stan. Och en annan grej vad gällande stan.. Vi var på väg ur stan och körde i 50/h. Bara några meter framför oss slår rödljuset om till orange ifrån grönt. Vi är ju jättenära det här rödljuset och inte stannar vi inte p.g.a alla miljoner bilar bakom. Iaf, en ungdom (13-15) står vid övergångsstället med hörlurar och när han ser att ljusen ändrar om så börjar han gå. Kan säga att han höll på att bli mos. Jävla människor som bara går och tittar inte ens åt sidor a först. Dessutom hade han som sagt sina lurar så han hörde inte ett skit håller. Hade jävligt god lust att hoppa ut och lappa till honom. Aj, ont i mitt hjärta va nära det var. 
 
nu skall jag Lugna mig med gratinerad hummer och bakpotatis samt räkröra. Mums!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0