Hemma!

Ja, hemma igen efter dagens aktivitet. Vi har varit på julfika hemma hos Josefine och Hampus. Supergoda beskvier, pepparkakor och glögg. Mums! Nästa alla mammor och barn från öf var där. Jätteroligt verkligen. Sista gången på ett tag vi ses allesammans för nu börjar ju folk jobba igen efter att ha varit mammalediga. Jättetråkigt..
Märkte på vägen hem att halvljuset på bilen var trasigt.. glödlampan alltså så om någon kunde skänka mig lite pengar skulle jag bli glad för den är satans svindyr att byta. Hade jag vetat vad det kostade att byta glödlampa när vi köpte bilen hade jag fan köpt en annan bil. Ungefär lika roligt att serva den var 1000:e mil. 
Börjar för övrigt få lite sån här julklappsångest... Jag måste verkligen komma igång och handla lite nu. Olle har jag handlat färdigt till.. hm, ja, då är det ju bara alla andra Kvar. Kanske Jonas kan vara lite Ollevakt så jag hinner springa lite själv.. Ja, en annan får väl önska sig en ny glödlampa.


Kommentarer
Pontus

Surt, men det måste väl gå att byta själv för en billigare slant? Är det en flexifuel, med så korta serviceintervaller?

Svar: Jag har alltid hört att man inte kan byta själv på den bilen men har man små händer så kan det nog gå. Jag skall göra det själv oavsett! Ja, det är en flexifuel.
Michaela

2012-12-17 @ 17:03:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0