Handlat färdigt

Det börjar att dra ihop sig mot jul och nästan alla klappar är färdiga. Jag tyckte inte att jag hade så mycket paket men nu har jag slagit in 41 stycken och har fem kvar. Vart kom alla dem ifrån? Jag var ju nästan färdig med julklappar men så fick jag hänga med som låtsasfru/smakråd åt kompisen Ola och hans småkottar Nova och Theo. Mamma Camilla måste ju få paket hon oxå... Vi får väl se om tomten kommer eller ej:) Vi var snabbt färdiga så vi hann nästan ut innan folkmassan blev allt för stor. Jätteskönt men sen skulle vi hinna med icamaxi och edvardsson bygg oxå.. Så vi gjorde en heldag i stan bigtime! Problemet var bara att jag glömde köpa en julklapp men jag tror att den får vara faktiskt. Jag hoppas att personen ifråga blir nöjd ändå. 
Olle har skött sig exemplariskt idag. han har varit tyst, still och glad hela dagen. Han till och med somnade i kundvagnen på Ica. Stackars barn:) det tar på krafterna att leka med dem stora barnen.
Imorgon skall vi fira jul med lite vänner. Julbord och julgodis i stora lass. Supergott och jättetrevligt ju. Sånt tycker vi om..
Rock 'n roll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0