Angelfiske..

Jaha, idag var det då dags för ytterligare angelfiske. Vi startade dagen tidigt och hade ute angeldonen till klockan 06.30.
Första fället var jag närmas och alert som man är hann jag självklart först fram. En skaplig gädda i fyra kilos klassen var landad strax efter halv 7. Ja, ytterligare två fick vi upp innan dagen var slut. Ingen vidare dag men sådana måste man oxå ha ibland. Nu ligger jag hemma i sängen och funderar över om jag ska sova eller inte, känner mig dock rätt pigg så jag får väl hitta på någonting annat att göra. Lycka har fått sig en promenad så jag funderar på om jag skulle ta och laga lite mat och städa istället. Så får det bli!




Kommentarer
sussi

Nä, nu vill vi ha vår och öppet vatten!! Kanske tittar in till jönköping och hanldar lite av er inom det närmaste!

Ha de gott och hälsa de i butiken!

2009-03-11 @ 10:17:53
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0