Sverige!

Jag måste be om ursäkt över att jag inte har varit så aktiv med mitt bloggskrivande.
Resan hem från Kanada var bedrövlig och jag är oerhört glad över att jag kom hem helskinnad.
Förvisso var det inte så farligt men efter 10 timmars luftgropar känndes det inte bra i magen.
Jag har gjort ännu en resa som jag aldrig kommer att glömma och trots att det har varit segt vissa dagar har jag njutit till fullo av min sommar. Väl hemma snurrade det på och efter några dagar av välbehövlig ledighet började jobbet.
Fiskecenter i Jönköping! En mycket trevlig affär som erbjuder mängder utav fisketillbehör och jaktkläder. Skitroligt!
Nackdelen är att det ligger i stan. mitt i city... jag känner mig lite vilsen.

Förra veckan införskaffade jag mig jämthundsvalpen Lycka. Ett litet yrväder som är störtskön. Det känns helrätt och vi trivs jättebra tillsammans. Helgen har Jag och kompisen Lollo spenderat på jakt och fiske-mässan Bosjökloster.
Vi har haft jättekul, inga nyheter men ack så mycket saker.


Kommentarer
Herr D

Välkommen tillbaka helskinnad ;-)

Då väntar vi med spänning på uppdaterade inlägg och bilder på storsjöodjur.

2008-09-02 @ 09:25:25
URL: http://www.b3fiske.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0