Packning!

Nu är det inte många timmar kvar innan det är dags för mig att ge mig av mot nya äventyr. Jag är i full gång med att packa alla mina saker. Väskan är inte i närheten av full och jag väntar på att de sista kläderna ska torka ute i solen. Frågan som jag ställer mig själv om och om igen är "Har jag verkligen tänkt på alla saker nu?" Jag är livrädd för att glömma någonting hemma. Egentligen skulle det inte vara hela världen med tanke på att jag kommer att landa i den lilla staden Whitehorse där jag har möjlighet att införskaffa småsaker. Iof Indianinspirerande saker men det skulle fungera det också.

Så, nu till resan.. Inatt kommer jag att åka ner till Landvetter. Klockan 06.45 imorgon går planet till London. I London byter vi plan och åker vidare till Vancouver. I Vancouver byter vi plan och åker till Whitehorse. Vl framme i Whitehorse möts vi upp av ägarna till lodgen, Wes och Michelle. 3 timmars bilresa och 45 minuters flyg med pontonplan senare så skall vi vara framme vid WolfLake Wilderness Lodge. Jag räknar med att hela resan kommer att ta ca 45 timmar.

Jag är inte superhaj på det här med datorer och satelitkommunikation men jag bör få igång min dator om några dagar.
Håll ögonen öppna så har jag av mig snart igen.


Kommentarer
Tidan

Trevlig resa

2008-06-10 @ 22:47:59
M

Jag har sparkat igång din gammla dator, den va lite snabbare än min m o p:s dator, din gick ju att trimma lite oxå ;) Nu har jag en slö dator med 47" skärm.. Coolt.. Hoppas du har det bra. Hör av dig så snart du kan. jag försöker sitta på msn så mycket som möjligt, annars får du skicka mail. Puss o Kram tussen..

2008-06-13 @ 00:34:45
familjen Sjöberg - Spendler - Andersson

Hej Mikaela,



Först vill vi önska dig ett jättestort GRATTIS till studenten.

Sen vill vi önska dig en rolig, händelserik och härlig vistelse i Canada.

Kramar Sonja, Alexandra, Cecilia o Håkan

2008-06-13 @ 07:58:32
Michaela Fridell

Jag tackar så hjärtligt /Michaela

2008-06-13 @ 17:14:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0