Nervös!

Nervositeten har börjat att gro. Magen går i ett och tårarna är nära. Vädret har varit jättefint i veckan som jag har tilbringat tillsammans med pojkvän, familj och vänner. Studentfesten i Fredags blev lyckad och många kalla slank förbi min lever. Verkligheten börjar komma ikapp och det är snart dags att fara till Kanada för att jobba som fiskeguide under 6 veckor.
 I Januari planerades resan men det är först nu jag börjar känna av min tripp utan mina nära och kära. Jag har ont i magen och kan inte sova ordentligt. Jag är rädd för att glömma saker, förlora min väska och missa planet. Morgondagen går åt till att införskaffa lite fiskeprylar, apoteksprodukter och diverse. Väskan skall packas och vikten får inte passera sina 20 kilo...
Jag tvivlar inte på att mina resa kommer att bli mitt livs äventyr men i ärlighetens namn så längtar jag redan hem. 


Kommentarer
Micke

Jag måste ju göra en komentar till dig ;)

2008-06-09 @ 07:52:16
Herr D

Upp med hakan!

Det är få förunnat att stå på tröskeln till ett sådant äventyr som du ska ge dig in på. Du kommer inte att hinna känna efter förens det är dags att åka hem igen, telefon, internet, chatt och allt möglish mad kan använda sig av. Glöm inte bumlingarna du ska få strida med, ojoj vilket drag.

Ha en trevlig och bra upplevelse och skitfiske på dig. // Herr D

2008-06-09 @ 11:42:29
URL: http://www.b3fiske.blogspot.com
Tidan

Det blir ju ett grymt äventyr. Så avundsjuk på dig och hoppas själv komma iväg någongång till Kanada. Ser med spänning framemot att läsa din blogg.



Ha en underbar resa.

2008-06-09 @ 14:14:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0