Kallt!

Idag har det varit fortsatt regn här på lodgen. Det spöregnade hela dagen igår, inatt och hela dagen idag. Det har varit mulet och man har inte ens sett till andra sidan av sjön. Vi har haft en slappdag och det har inte varit många båtar ute. Ja, onyttighetsdag även kallat. Jag har ätit chips, chokladkakor och godis. Förutom det har jag testat mig på nya läsk-sorter. Root-beer. Uuhh, smakade inte alls som något som jag var van vid,  Vid middagen testade vi på lime-jello med fruktbitar i. Mycket omtyckt här, konstigt för oss. Jag har suttit inne i värmen mestadels av dagen i tron om att det var hyfsat okej temperatur ute. Jag trodde att det var 5-8 grader ute. Jag kikade ut på termometern och den stog på mellan 0 och 1 grad. Nu när det har klarnat upp lite så kan man se att det har kommit ny snö på bergen runt omkring Wolf Lake. Imorgon hoppas jag på bättre väder och av mina väderlekskunskaper att döma (vilka jag inte har några) så kommer det att bli mycket bättre väder imorgon.


Kommentarer
Lollo

Tjena Michaela!

Riktigt äventyr du är ute på! Kan du inte visa lite fiskebilder ;-) och gärna ett kort på Max, så jag får ett fotobevis på att han är där. Mest för hans egen skull annars kommer inte jag tro honom. Ha det så gött. //Lollo

2008-06-24 @ 07:38:05
URL: http://www.sportfiskeakademin.com
Michaela Fridell

Hej Lollo. Visst ska jag lägga upp lite fiskebilder. Jag skall ordna det nu i dagarna. Max är här och förutom att han sover lite länge om mornarna så sköter han sig bra.

2008-06-24 @ 18:12:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0