Gäster.

Igår var vädret bedrövligt det stört regnade och åskade hela kvällen. Morgonen började på samma vis och jag har inte haft möjlighet att fiska någonting ännu. Dagen har jag tillbringat med en målarpensel i högsta hugg. Dem nya stugorna som har kommit till på lodgen behöver färg. Och det i många lager. Idag kommer våra första gäster. Dem kommer ifrån företaget tetrapack och är stora kunder här på Wolflake.
 Det ser ut att spricka upp nu och jag känner suget efter att få fightas med de stora fiskarna

.



Kommentarer
Egon & Bella

Mjaou. Ville bara skriva ett tassavtryck.



//Från Mamma Egon <3 och bäbisen Bella <3

2008-06-21 @ 20:35:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0