Dagen i korthet..

Idag har det varit  lungt på lodgen. Jag har bakat, lagat mat, städat och blandat drinkar åt mina gäster. Regnet har gått förbi ett par gånger och vågorn har gått höga på sjön. Gästerna har varit ute och fiskat på egen hand med ett hyfsat bra resultat.
Igår rökte jag fisk här. Jag hade på mycket mer salt än vad dem är vana vid och oj vad uppskattat det var. Dem tyckte att det smakade jättegott. Klokan börjar dra ihop sig och det skulle vara skönt att gå och lägga sig tidigt för en gångs skull. Ögonlocken kännns tunga och jag är redo för sängen. Imorgon är det en ny dag och med den kommer säkert ytterligare äventyr..






Kommentarer
mamma

bra att du visar hur god rökt fisk smakar... o skönt för dig att det varit lite lugnare, det kan du behöva. puss hjärtat

2008-06-22 @ 19:04:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0