Shorelunch









Trots hård blåst så har väret varit okej på Wolf lake idag. Det har gått vita gäss på sjön men det hindrar mig inte längre från att fiska. Idag har gästerna blivit serverade lunch vid "the river". Vi åt självklart nyfångad harr tillsammans med potatis- och bönsallad. En kall öl till maten gjorde det hela komplett. Gästerna tyckte att det var helt fantastiskt. De var mycket tacksamma över lunchen och pricken över i:et var när en White bold eagle landade i ett träd, bara några meter ifrån oss. Ett flertal gånger gjorde den försök till att fånga fiskrenset som låg i närheten av oss. Det var en riktig höjdare..


Fisket den här sommaren har gått trögt. Vattnet har varit kallt och någon sommarvärme har det aldrig hunnit bli.
Gästerna har varken fått någon stor fisk eller fisk i mängder. Tråkigt men vi får hoppas på bättre väder till ett annat år..
Jag har fortfarande några dagar kvar här och jag kommer att kämpa på. Hoppet om storfisken finns fortfarande kvar..




Kommentarer
Tidan

Ser superhärligt ut med mat vid vattnet.

2008-07-12 @ 10:43:56
Herr D

Kämpa på! Du ska se att bumlingen sitter där sista dagen ;-)

2008-07-12 @ 13:17:05
URL: http://www.b3fiske.blogspot.com
Anonym

nu står farmor o farfar igemte mig, de vill säga hej o vi har haft en trevlig dag i göteborg. De hälsar att du ska va rädd om dig o så se ni när du kommer hem.Hälsningar från farmor o farfar.

2008-07-12 @ 18:45:03
jenny

hej tror du kan svara på det jag har skriver undrar bara hur du har det kram jenny

2008-07-12 @ 22:33:56
Michaela Fridell

Jenny - Hej, hoppas att du har det bra i Sverige. Här är allt bra och jag ber om ursäkt att jag inte svarade på ditt inlägg. Jag svarar inte på alla, men jag kanske ska börja med det. Kram

2008-07-13 @ 05:46:45
jenny

det är lungt ... ingen bråska ta den tid du har jag har det bra här i sverige =) gud va vackra bilder du har tagit blir lite avunsjuk å få se så mycket fint . Ha Det Så Bra Många Kramar

2008-07-13 @ 11:26:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0