Trollingfiske







Efter en utmärkt dag på May Lake så avrundade vi kvällen med trollingfiske i Wolf Lake.
Jag åkte tillsammans med en av våra gäster, Bill. Vi var ute ett par timmar och lyckades få lite fisk på kroken. Storfirren lyser fortfarande med sin frånvaro men än så har jag några dagar på mig. Idag går det vita gäss på sjön men jag hoppas att det lugnar ner sig tills ikväll. Gårdagen bjöd på en fantastiskt solnedgång samtidigt som månen letade sig upp bakom bergen, Jättesvårt att fånga det hela på bild,men jag gjorde ett halvlyckat försök. Kameran och jag är fortfarande inte bästa vänner men av fotografierna att döma så trivs den nog bättre med mig än andra personer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0