Shorelunch



Idag har vi varit vid "the river" och serverat lunch. Som vanligt så har det regnat. Sjön är fortfarande vild och det känns som mina njurar har bytt plats med halsmandlarna. Jag var kritvit och spyfärdig när vi kom tillbaka in från sjön. Jag hoppas innerligt att vädret lugnar ner sig till kvällen igen. Det klias i fingrarna och jag vill inget annat än ut och fiska.
Jag har lärt ut flugfiske till en av våra gäster idag. Det gick jättebra och han var supernöjd med sin prestation.
Shorelunchen gick bra och vi lyckades steka några fiskbitar mellan regnskurarna. Maten smakade bra, som vanligt när man äter ute. En varm brasa och en öl gör sitt till också.


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0