Strålande jul..

Nu är det inte många dagar innan pirret infinner sig i magen och man väntar på att tomten ska bulta på dörren.. Ja, om det hade varit så väl. Det stadiet är över men ack så spännande det var när man satt och väntade på tomten. Trots att jag har kommit upp i åren måste jag säga att jag fortfarande tycker det är roligt men det är nog mest för att se hur glada alla småbarn blir. Ja, inte alla iof, en del blir faktiskt rädda och gråter en skvätt istället.
 Idag gick jag en timme tidigare från jobbet. Jag hade tänkt att julpynta lite, har inte hunnit med det ännu men känner att det är hög tid. Amaryllisen blommar för fullt, aldrig haft en sådan fin amaryllis. Den har fyra, stora, röda blommor och är riktigt fin i fönstret. Så långt har jag kommit men ska försöka ändra på det som sagt.
Pratade med ägaren till huset idag. Dem är jättetrevliga och jag ska försöka flytta någon gång i mellandagarna. Det ska bli riktigt spännande. Det är klart att vi ser fram mot det. Sen så måste jag komma på någonting att göra på nyår också... Någon som har något spännande förslag?


Kommentarer
Henke Larsson

Det var värst vad du legat i:)

Du måste nog lugna ned dig så att du inte är totalt sönderstressad innan jul!!!

Vi hörs!

2008-12-17 @ 08:48:56
Sussi

Åååh vilken fantastisk blogg.. Kanada inlägget var helt underbara och fick mig att längta efter en vildmarksresa!! Hur kom det sig att du åkte dit??

Tyvärr har jag inget bra tips till nyår, vi kommer förmodligen att vara ute på dagen, troligtvis lite fiske, men kvällenblir det middag i goda vänner lag.. Tack för en toppen service på Fiske center!

God jul så länge!

2008-12-17 @ 11:36:50
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/
michaela Fridell

henrik - Ja, det har jag verkligen gjort. Har smällande huvudvärk idag och det bådar sig då inte gott inför julen.



Sussi - Tackar så hjärtligt. Kul att den uppskattas. Jag kikar in på din blogg och skriver mer där.

2008-12-17 @ 18:36:53
URL: http://mittaventyr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0