Måndag..

Somnade hyfsat sent igår. Inte nog med det, dåligt sov jag oxå. Lycka fick en ny boll igår.. Tänder, saliv och gummi passar sådär ihop. Trött som man är på natten så orkar man inte stiga upp. Mest för det finns en stor risk för att bli pigg om man rör på sig för mycket. Har annars haft en hyfsat lugn dag på jobbet. Julruschen har fortfarande inte tagit fart och vi står mest och tittar ut genom fönstret, snackar skit, funderar ut julklappar och städar. Men, det ska göras det oxå. Hann till och med springa iväg och handla lite julklappar idag. Pappa och lillsyrran Thessan är färdiga. Kan dock inte skriva va det är för det finns en chans att dem läser detta. Jag har oxå dagen till ära bestämt mig för huset. Jag kommer att flytta någon gång efter jul och det ser jag verkligen fram mot. Big time! Fortfarande finns det oköpta julklappar. Vart har min idérikedom tagit vägen? Jag brukar ju alltid ha massor utav idéer men nu är det helt tomt... Hur kommer detta sig?



Laddar upp ytterligare en bild ifrån den här sommaren. Ingen som jag deltog av med tanke på att jag var i Kanada.
Men, detta är utsikten hemifrån.


Kommentarer
Anonym

Synd bara att du inte bor där längre

2008-12-16 @ 23:20:13
Anonym

2008-12-17 @ 18:32:29
Michaela Fridell

Tycker vem? Jag ser verkligen fram mot att flytta till mitt nya hus. Det ska bli enormt spännande.

2008-12-17 @ 18:34:19
URL: http://mittaventyr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0